عملیات وعده صادق دو پیچیده‌ترین و بزرگترین عملیات موشکی جهان بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امام علی در شیراز گفت: بعد از ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران و مطابق به قوانین بین المللی حق مشروع جمهوری اسلامی بود که به این رفتار رژیم صهیونیستی پاسخ دهد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طنبا) از فارس، سردار غیب پرور در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت در حرم مطهر سید علاء الدین حسین با بیان این مطلب افزود: چند هفته صبر پیشه کردیم و در این مدت همه محاسبات را به طور دقیق انجام دادیم تا این عملیات با دقت و ضربتی کاری انجام شود و با کمک موشک‌های ساخت جوانان و دانشمندان کشورمان توانستیم بسیار حساب شده از نقاط مختلفی از کشور موشک‌ها با هم و هم زمان به اهداف مشخص شده بدون خطا برسد و ۹۰ درصد از ۲۰۰ موشک ما دقیقا به اهداف مهم و نظامی رژیم صهیونیستی برخورد و خسارات جبران ناپذیری وارد کرد.


وی افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته همه معادلات در منطقه خاورمیانه و جهان به هم خورد و رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش با همه امکانات مات و مبهوت این عملیات شدند.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرار گاه امام علی اعلام کرد: جهانیان و رژیم صهیونیستی بدانند اگر بار دیگر اشتباهی انجام دهد و یا مبادرت به مقابله به مثل کنند قطعا این عملیات پیچیده‌تر از مرحله اول وعده صادق با شدت و قدرت چند برابری تکرار خواهد شد.


وی افزود: رژیم صهیونیستی بداند که تکراراشتباه، تاوانی سخت برای او در پی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha